Koniec okresu wakacyjnego to czas podsumowań sprzedaży w wielu biznesach, również w GDI. Afiliaci otrzymali emaila z informacjami, które metody promocji oferty GDI są najskuteczniejsze. Na podstawie tej wiadomości przytocze wartościowe informacje dotyczące zwiększenia liczby partnerów. Informacje, które są wynikiem analizy trendów promocji stosowanych przez najlepszych afiliatów.

  • co roku okres powakacyjny jest najbardziej produktywny dla GDI - do organizacji wstępuje najwięcej partnerów
  • system osobistych zaproszeń dostępny w panelu użytkownika okazuje się wyjątkowo skuteczny (4-krotnie!); dzięki personalizacji emaili, imieniem i nazwiskiem, o wiele łatwiej zapraszać nowych afiliatów
  • strony partnerskie z mniejszą liczbą informacji są najskuteczniejsze, gdyż motywują potencjalnych partnerów do wstąpienia do GDI i poznania zasad programu (zawsze mają 7 dni bezpłatnego triala)
  • cel i korzyści płynące dla Twojego potencjalnego współpracownika muszą być jasno określone - np. cel to zdobycie min. 6 afiliatów na 1 poziomie a następnie ich trening aby zrobili to samo (duplikacja); korzyścią jest i zawsze być powinna pełna pomoc i wsparcie w rozwoju całej organizacji np. prezentacja metod marketingowych, które są najskuteczniejsze dla Ciebie
Na początku września, międzynarodowa kwatera GDI, na podstawie przeprowadzonych analiz, automatycznie usunie strony partnerskie z najmniejszą konwersją, zostawiając te najlepsze. W planach jest również zmodernizowanie systemu osobistych zaproszeń. Permanentny rozwój tej prestiżowej firmy MLM jest nieunikniony :-)