Witam.
Już od kilku miesięcy nie promuje GDI a nawet przestałem opłacać abonament za moją śmieszną domenę. Dostępu do konta już nie mam, ale sprawdzając ostatni raz miałem 6 osób na pierwszym poziomie i 3 na drugim, czyli miesięcznie traciłem 1$ - oczywiście były miesiące na plus, jednak jest spora rotacja partnerów, wielu szybko rezygnuje.

Ta niestabilność zmusiła mnie do znalezienia innego modelu e-biznesu. O programach partnerskich słyszałem już na początku jednak wydawały mi się zbyt surrealistyczne - musisz coś sprzedać żeby zarobić. Ale po przygodzie z GDI moja wiedza była znacznie większa niż na początku - zaprojektuje stronę, przygotuje grafikę no i przeprowadzę permanentne zabiegi marketingowe. Postanowiłem spróbować.... i wiem, że przy tym zostaje.... bo zarabiam więcej, szybciej i stale.

Jednak moje skupienie na PP zaburzył nowy mlm - TeamWork Revolution Power System, tak mnie zafascynował, że bloga postawiłem w kilka godzin :) I..... znalazłem wypowiedź jednego z ekspertów, który mnie przekonał - prędzej czy później zapotrzebowanie na przeciętne usługi TeamWork Revolution Power System skończy się (np. wejdzie lepsza oferta) a wówczas partnerzy zaczną się wycofywać. 

Czy to argument prawdziwy? Niewiem, do wróżki i eksperta mi daleko - ale wystarczył, aby wrócić na właściwy tor pracy.