Witam wszystkich.

W poprzednim poście pisałem o odejściu od projektu twr power system, uzasadniając to skupieniem się na pracy w programach partnerskich. A więc zrobiłem co planowałem. Po pewnym czasie otrzymałem wypłatę, którą postanowiłem przeznaczyć na domeny dla moich blogów. Ponownie sprawdziłem ofertę GDI. Okazało się, że nie ma opcji tworzenia subdomen, na czym mi zależało. Szukając dalej po raz kolejny trafiłem na TeamWork Revolution Power System jednak w kontekście produktów przez nich oferowanych, czyli domen, subdomen (to czego szukałem) i całej reszty - co się odwlecze to nie uciecze :) chyba poprawnie to napisałem....

Moje wcześniejsze zainteresowanie twrps było wywołane perfekcyjnym planem prowizyjnym, który zwraca w strukturę partnerską 96% obrotu firmy a cała inwestycja (30$) zwraca się przy zaledwie 2 osobach zaproszonych do systemu. To są 2 kluczowe argumenty, które przekonały mnie wtedy na krótką chwilę - przypomniałem sobie o nawale zaplanowanej pracy w pp, która uniemożliwiłaby mi skuteczną promocję twr power system.

Jednak teraz z myślą pełnego wykorzystania narzędzi oferowanych przez twrps, ich pakiet i rewolucyjny plan marketingowy jest kompleksowym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą zarabiać w Internecie. Otrzymujesz hosting czyli swoje miejsce w sieci, domenę (subdomenę) czyli własny adres w sieci, autoresponder automatyzujący każdy ebiznes, pokój konferencyjny online do prowadzenia prezentacji dla większej ilości osób - komplet elementów idealnego ebiznesu! (z darmowym szkoleniem!) Plus program resselerski i możliwość ciekawego rozwoju...więcej w linku poniżej

Aha no i polska grupa edukująca FF24 sprawia, że TWR Power System rośnie na rewolucję zarabiania online w Polsce (i na świecie), gdyż profesjonalne wsparcie otrzymuje KAŻDY w swoim języku!